24.12.2010

Google den para kazanmak doğrumu?

Bu sistem  uzun süren araştırmaların sonucunda test edilerek geliştirilmiş olup halen daha uygulanmaktadır. Bu uygulaması kolay iş planı herhangi birinin Google'dan her ay binlerce TL kazanmasını sağlayabilir ve halen bu sistemle para kazanan binlerce insan google dan nette para kazanmaktan bahsediyor ! Evden çalışmanın keyfine varmak ve günde 1-2 saat ayırarak ayda 3-5 bin tl yapmanın hazzına ulaşmak için bu yazıyı okumanızı salıkveririm.

                                         KULLANICILARIN GÖRÜŞLERİ

Murat Karakan
Bu kitap hayatımı değiştirdi. Hazırlayanlara ve bizlere ulaştıranlara sonsuz teşekkürler. Google Kazançları Kitabında anlatılanları birebir uyguladım. İki üç günde bir satışım oluyor. Ne yalan söylim, başlangıçta bu kadar kazanacağımı tahmin etmiyordum. İnternetten para kazanmak isteyen herkese tavsiye ediyorum ve başka yöntemlerle vakit kaybetmenize gerek yok diyorum. Siz de ilk çekinizi elinize aldığınıza bana hak vereceksiniz..

--------------------------------------------------------------------------------

Fatih Demir
Daha önceden satış ortaklığı ile ilgili pek çok araştırma yaptım ve uygulamaya çalıştım. Ancak iyi bir sonuç alamadım. Google Kazançları ile tanışana kadar bahsedilen kazançların uydurma olduğunu düşünüyordum. Bu kitapta en yüksek komisyonlu ve en çok talep gören ürünleri bulabilmemizi sağlayacak bilgiler sunuluyor. Bu komisyonlar 50 ila 75 arasında değişiyor. Bunlar muhteşem oranlar. Tek bir ürün için en az 20$ kazanabiliyoruz.

--------------------------------------------------------------------------------

Melih
Bir süredir internetten anket doldurarak para kazanmaya çalışıyorum. Gerçek para kazanabileceğim bir yöntem bulmak için oldukça fazla zaman kaybettim. Google kazançları sayesinde istediğim şekilde çalışma olanağı buldum. İnternete bağlanabildiğim her yerden işimi yapabiliyor olmak çok güzel. Reklamlarımın takip edildiğini ve satışlarımın arttığını görmek de gerçekten heyecan verici. Sıradan bir işten alabileceğimin kat kat fazlasını kazanıyorum ve sizlere çok teşekkür ediyorum.

--------------------------------------------------------------------------------

Musa beye cok teşekkürler Google kazançları kitabını ilk başta pahalı bulmuştum. Okuyup içindekileri uygulamaya başladığımda daha ilk haftada 170$ kazandım. Şimdi kitap ücretinin çok az olduğunu düşünüyorum:) Kim böyle bir bilgiyi bu fiyata paylaşır ki? Samimiyetiniz ve insanlara sağladığını bu fayda için sonsuz teşekkürler.

--------------------------------------------------------------------------------

Engin Yılmaz
Gerçekten işe yarayan bir sistem. Satış ortağı olacağınız ürünleri seçerken kitapta anlatıldığı gibi dikkatli yaparsanız ve düzenli olarak işinizi takip ederseniz güzel paralar kazanabilirsiniz. Benim durumum başlangıçta pek içi açıcı değildi o nedenle ümitsizliğe kapılmıştım. Ama aldığım yardımlar sayesinde işimi düzenli hale getirdim. Şimdi sadece hesabıma ulaşıp kampanyalarımı kontrol ediyorum. Google kazançlarını yazan Musa Bey e yardımları için çok teşekkür ediyor ve saygılar sunuyorum.

--------------------------------------------------------------------------------

google kazanclarına teşekkür
Arkadaşlar google kazançları ile çok kolay para kazanabiliyorsunuz. Site kurmanıza veya farklı bir teknik bilgiye ihtiyaç duyacağınız metodları denemenize gerek yok. İnternette satışı yapılan ürünlere satış ortağı oluyorsunuz ve komisyonunuzu alıyorsunuz. İşin özeti budur. Ben birkaç aydır bu işi yapıyorum ve fazla zaman ayıramadığım halde aylık kazancım 1300$ a ulaştı. Daha fazla zaman ayırabilecek olanlar daha çok kazanabilir. Herkes bu sistemle para kazansın.

--------------------------------------------------------------------------------

Ahmet Ergin
Önceleri bu kazanç sistemlerine inanmayan biri olarak ve size yol göstermesi için bunları yazıyorum. Evet, googlekazançları kitabı kazandırıyor.Bende aldım kitabı ve gönderilen dersleri takip ettim. Bu şekilde kafanızdaki sorular da giderilmiş oluyor. Kitabın içindeki bilgiler gerçekten çok değerli. Nasıl satış ortağı olacağınız, hangi ürünleri seçeceğiniz ve nasıl satış yapacağınız, kısacası internetten nasıl nakit para kazanacağınız anlatılıyor.

--------------------------------------------------------------------------------

Sistem çok basit
Google Kazançları kitabında altın değerinde anlatımlar var daha fazla kazanmak ya da işi olmayanlar için ideal bir iş fırsatı olarak görüyorum.Kitapta dünya üzerindeki affiliate ürün pazarlayan en güvenilir siteler veriliyor. Bunların hepsi test edilmiş. Bu sitelerde binlerce ürün var. Siz buradan ABD de bir diyet ve ya fitness programı ya da Japonya da bir İngilizce eğitim seti satabilirsiniz. Önemli olan doğru ürünleri seçmek ve doğru reklam kampanyasını oluşturmak.
Google kazançları kitabını buradan inceleyebilirsin

Bu yazıda ilginizi çeker İNTERNETTEN PARA KAZANMA YOLLARI

Benzer Yazılar



Eklentiyi Hazırlayan: Hoctro | Jack Book

1 yorum:

  1. "İnternetten para kazanmak için ne kadar zaman kaybettiniz? Daha fazla kaybetmeyin ve hemen kazanmaya başlayın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için önemli