17.05.2011

Programlama eğitim setleri Ücretsiz indir

İnternette genellikle ücretli web tasarım eğitim setlerine rastlarız. benim burada paylaştığım set ücretsizdir ve web tasarım yanında web ile alakalı bilgiler de bulunmaktadır. Web tasarım eğitim seti almak için para ödemek istemeyen arkadaşların tercihi olacağını düşünüyorum.
Web tasarım Eğitim seti sayesinde Web tasarımı yapmayı öğreneceksiniz. Ayrıca içerisinde İnternet Eğitimi de bulunmaktadır.

Kişisel veya kurumsal web sitenizi kolayca tasarlamak istediğinizde yalnızca başlıkları izleyerek bu işlemlerin nasıl yapılacağını kolayca öğrenebilir ve daha sonra kendi başınıza öğrendiklerinizi uygulayabilirsiniz. Internet ile ilgili bilmek istediğiniz her şey bu eğitim setinde.
Internet, www, HTML nedir gibi önemli konulara da yer verilmiş. İnternette geziye, e-posta, mesajlaşma, sohbet/chat v.b. konulardan Web sitesi tasarımına kadar tüm konuları bu sette bulabilirsiniz.
Yeni başlayanlardan ileri düzey kullanıcılara kadar herkes için Yüzlerce video gösterimin yer aldığı ve yüksek kalitede kolayca anlayabileceğiniz özelliklerle donatılan bu eğitim CDsi, uzmanlaşma yolunda kullanabileceğiniz kaynaklardan biridir.

Web Tasarımı

Web tasarımı Ürün yada hizmetlerin dijital platformlarda yayınlanmasıdır. Farklı web tasarım trendleri ve yapıları olsa da, aslında en iyi web tasarım, firmanın kurumsalını yansıtan ve arama motorları için iyi optimize edilmiş olan çalışmalardır.
Web tasarımı ve temel html yazılım bilgisi ayrılmaz bir bütündür. Bu sebeple, web tasarımı yapacak olan takımın web teknolojilerine hakim olması gerekmektedir. Web tasarımı, diğer tasarım alanlarından ayıran en önemli özellik budur.
Günümüzde web teknolojileri her yerde kolaylık sağlamaktadır. Gelecekte de hayatımızın her yerini işgal edecekleri de şüphesizdir.

İnternette ufak bir arama ile tüm firmalar artık önümüzde. Müşteriler için bir sürü seçenek demek, sizin için ise o kadar rakip arasından sıyrılma kaygısı. Bir web sitesindeki en iyi ayrıştırmayı ilk başta web sitesinin tasarımı oluşturmaktadır. Kullanılan fontlar, fotoğraflar, genel renk uyumu, az ve yeterli ölçüde kullanılan flash animasyonlar, kolay anlaşılabilir içerikler vb. gibi özellikler de ayrıştırmada ki en önemli maddeler arasında gelmektedir.
Sizi diğerlerinden ayıran önce farklılığınız, sonra da farklı görünebildiğinizdir. Düşünün ki, ileride arama motorlarının başarıları, yapay zekaları ile daha da güvenli ve doğru bilgiye dayanabilecektir. Böylelikle firmanızın ne olduğundan çok, web ve kurumsal kimlik çalışmalarınız sayesinde nasıl göründüğünüz önem taşıyacaktır.

WEB TASARIMINI VE ÖNEMİNİ KISACA BİR TEKRAR ETTİK. ŞİMDİ WEB TASARIM 
EĞİTİM SETİNİ İNDİRELİM

Partlar birbiriyle uyumludur.
Download Rapid:
http://rapidshare.com/files/297781639/webtas_int.egitim.part1.rar
http://rapidshare.com/files/297781719/webtas_int.egitim.part2.rar
http://rapidshare.com/files/297781685/webtas_int.egitim.part3.rar
http://rapidshare.com/files/297780897/webtas_int.egitim.part4.rar

Programlama eğitim setleri Ücretsiz indir


Merhaba arkadaşlar. Ücretsize ğitim setleri paylaşımlarımız devam ediyor. Bu videomuzda Webteders.com’un tüm eğitim videolarını paylaşıyoruz. İşinize yarayanları içinden ayıklayabilirsiniz. Dosyalar sadece 1 upload sitesine yüklüdür. 1. Partı indirip Reset atıp direk 2. partı indirmeye başlayabilirsiniz. Beklemenize gerek yoktur. Programlama eğitim setleri İçerisinde bulunan eğitimlerin ekran görüntüsü aşağıdadır. Faydalı olması dileğiyle. Alttaki Fileserve linklerinden download’a başlayın..
Fileserve:

Benzer Yazılar



Eklentiyi Hazırlayan: Hoctro | Jack Book

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önemli