28.12.2010

GOOGLE KAZANÇLARINDAKİ İDDİALAR DOĞRU MU

Google Kazançları Hakkındaki Gerçekler
Google Kazançları alanında yazılmış olan ilk Türkçe Wealth kitabıdır. Musa Erdoğmuşun Türkiyede tanıttığı affiliate sistemini en ince detaylarına kadar a dan z ye öğrettiği Google kazançları bununla kalmayıp,üninersitelerde ders olarak okutulan Sosyal Medya Pazarlama uzmanı olmanızında önünü açıyor.

Madem bu sistemler gerçek neden herkese öğretiyorlar?
Bu sorunun cevabını buradaki yazımda açıklamıştım.

Benim Affiliate Marketing sistemiyle ciddi şekilde para kazanmaya başlamamı sağlayan kitaptır kendisi. Daha önceleri bu sistemi çeşitli forumlarda yada web sitelerinde okumuştum ama hiç birinde konuya tam olarak girebilecek kadar yeterli bilgi verilmiyordu.  Bu yüzden başka para kazanma sistemleri üzerine yoğunlaştım uzun süre. Yaklaşık bir hafta önce googleda amaçsızca dolaşırken Google Kazançları isimli bi adwords reklamı dikkatimi çekti.
Googlea her zaman güvenen birisi olarak yazının içeriğini merak ettim ve reklama tıkladım. Musa bey kitabını tanıttığı web sitesini gayet sade gösterişten uzak yapmıştı ama zaten yazının içeriği yeterince gösterişliydi. Bu sistemi daha önce duymuş olduğum için ve insanların bu sistem sayesinde büyük paralar kazanabildiğini bildiğimden sitede yazılanları okudukça heycanlanmaya başladım. Bu kitap bu konu hakkında yazılmış ilk Türkçe kaynaktı ve ben bunun önemini o anda farkettim. Yazılanları okumayı bitirdiğimde kitabı almaya çoktan karar vermiştim. Kaybedeceğim en fazla 80 tl olurdu ama eğer bu sistem işe yarıyorsa muhteşem paralar kazanma şansım vardı. Aynen daha önceden duyduğum insanlar gibi..

İnternetten Para Kazanma Semineri görüntüleri

                                 Gerçekten Kazandırıyor!

Google Kazançları Kitabında Bazı Konu Başlıkları

Şimdi kitabın içinden bazı konu başlıklarını paylaşacağım sizinle. Bu sayede sizinde kitap hakkında bazı fikirleriniz oluşabilir.
* İnternet Affiliate Programı Nedir?
* Click Bank Nedir?
* Google Adwords Nedir?
* Google Adwords Nasıl Çalışır?
* Neden Adwordse Odaklanıyoruz?
* Bu bana Nasıl Para Kazandırır?
* Google Kazançlarının Başarı Formülünün Taslağı
* Kaliteli Ürün Seçimi
* Yüksek Kazanç
* Affiliate Programlar Bulmak
* Adwords Kampanyalarını Düşük Maliyette Hazırlama
* Reklamcılık Maliyetlerini Test Etme
* Google Adwords Hesabı Nasıl Açılır?
* Mükemmel Reklam Nasıl Yazılır?
* Kelime Listesi Yapma
* Kelimeleri Eşleştirme
* Benim Anahtar Kelimem Gizli Silahım
* CPC İkilik Onluk Sistemi
* Belirsiz Kazançlılık
* Belirsiz Kampanyaları Kazançlı Hale Dönüştürmek İçin 4 Kural
* Deneme Kampanyaları Nasıl Gerçek Kampanya Yapılır?
* Başarılı Kampanyalar İçin Seçenekler
* Diğer Affiliate Şebekelere Yayılma
* Gerçek Yaşam Test Kampanyası
* Google Kazançları Affiliate Programı

Yukarıda saydığım konu başlıkları kitabın içindeki konu başlıklarının yarısından daha azdır. Ben bukadarını aldım bi fikir vermesi açısından yeterli olacaktır sanırım. Gördüğünüz gibi Kitapta en temel bilgilerden en detay bilgilere kadar para kazanmak için bilinmesi gereken tüm konular mevcut. Kitap kritik noktalarda resimli anlatımlarla okuyanın işini kolaylaştırıyor sistemin işlemesini sağlayan püf noktalarını sizinle paylaşıyor. Size kalan sadece kitabı acele etmeden okuyarak anlatılanları adım adım uygulamak

İnternetten gelir elde etmeyi ciddi anlamda düşünen herkezin içinde bir çok değerli bilgi bulunduran bu kitabı almasını öneriyorum. Kitapta en çok beğendiğim 4 özelliği aşşağıda belirttim.

1. Kitap son derece anlaşılır bir dille, resimli anlatımlarla, karmaşık terimler kullanmadan kullanılan yabancı terimlerinde ne anlama geldiğini açıklayarak herkezin anlıyabileceği bir dille anlatılmış

2. Kitapta anlatılan adımları uygulayarak bir kaç saat içinde para kazanmaya başlayabiliyorsunuz. Harekete geçmeden önce kitabı bir kaç kez okumanızı tavsiye ediyorum çünkü gerçekten içinde bir çok püf noktası bulunuyor.

3. Kitapta anlatılan sistemi uygulayabilmek için bir web siteniz olmasına gerek yok! Bu gerçekten harika bir şey

4. Musa Erdoğmuş kitaptaki gizli mail adresiyle ve msn üzerinden size canlı koçluk yapıyor, sizi yönlendiriyor, olası hataları yapmanızı engelliyor.

Musa Erdoğmuş Türkiyede bir ilki gerçekleştirerek Google ve Affiliate programlarından nasıl yüksek miktarlarda gelir elde edilebileceğini Türkçe olarak bu kitapta anlatmıştır. Kitabın bir çok insanın hayatını değiştireceğine eminiz. Ayrıca Musa Erdoğmuş kitabını alan herkeze msn ve mail üzerinden canlı yardımda sağlıyor. Takıldığınız noktaları birebir sorabiliyorsunuz.

Google Kazançları Setinde Anlatılanlar Gerçek Mi? Hakkında Yapılan 8 Yorum Bulunuyor!

  1. Murat Karakan diyor ki:
    Bu kitap hayatımı değiştirdi. Hazırlayanlara ve bizlere ulaştıranlara sonsuz teşekkürler. Google Kazançları Kitabında anlatılanları birebir uyguladım. İki üç günde bir satışım oluyor. Ne yalan söylim, başlangıçta bu kadar kazanacağımı tahmin etmiyordum. İnternetten para kazanmak isteyen herkese tavsiye ediyorum ve başka yöntemlerle vakit kaybetmenize gerek yok diyorum. Siz de ilk çekinizi elinize aldığınıza bana hak vereceksiniz..
  2. Fatih Demir diyor ki:
    Daha önceden satış ortaklığı ile ilgili pek çok araştırma yaptım ve uygulamaya çalıştım. Ancak iyi bir sonuç alamadım. Google Kazançları ile tanışana kadar bahsedilen kazançların uydurma olduğunu düşünüyordum. Bu kitapta en yüksek komisyonlu ve en çok talep gören ürünleri bulabilmemizi sağlayacak bilgiler sunuluyor. Bu komisyonlar 50 ila 75 arasında değişiyor. Bunlar muhteşem oranlar. Tek bir ürün için en az 20$ kazanabiliyoruz.
  3. Melih diyor ki:
    Bir süredir internetten anket doldurarak para kazanmaya çalışıyorum. Gerçek para kazanabileceğim bir yöntem bulmak için oldukça fazla zaman kaybettim. Google kazançları sayesinde istediğim şekilde çalışma olanağı buldum. İnternete bağlanabildiğim her yerden işimi yapabiliyor olmak çok güzel. Reklamlarımın takip edildiğini ve satışlarımın arttığını görmek de gerçekten heyecan verici. Sıradan bir işten alabileceğimin kat kat fazlasını kazanıyorum ve sizlere çok teşekkür ediyorum.
  4. Musa Beye Çok Teşekkürler! diyor ki:
    Google Kazançları kitabını ilk başta pahalı bulmuştum. Okuyup içindekileri uygulamaya başladığımda daha ilk haftada 170$ kazandım. Şimdi kitap ücretinin çok az olduğunu düşünüyorum:) Kim böyle bir bilgiyi bu fiyata paylaşır ki? Samimiyetiniz ve insanlara sağladığını bu fayda için sonsuz teşekkürler.
  5. Engin Yılmaz diyor ki:
    Gerçekten işe yarayan bir sistem. Satış ortağı olacağınız ürünleri seçerken kitapta anlatıldığı gibi dikkatli yaparsanız ve düzenli olarak işinizi takip ederseniz güzel paralar kazanabilirsiniz. Benim durumum başlangıçta pek içi açıcı değildi o nedenle ümitsizliğe kapılmıştım. Ama aldığım yardımlar sayesinde işimi düzenli hale getirdim. Şimdi sadece hesabıma ulaşıp kampanyalarımı kontrol ediyorum. Google kazançlarını yazan Musa Bey e yardımları için çok teşekkür ediyor ve saygılar sunuyorum.
  6. google kazançları na teşekkürler! diyor ki:
    Arkadaşlar google kazançları ile çok kolay para kazanabiliyorsunuz. Site kurmanıza veya farklı bir teknik bilgiye ihtiyaç duyacağınız metodları denemenize gerek yok. İnternette satışı yapılan ürünlere satış ortağı oluyorsunuz ve komisyonunuzu alıyorsunuz. İşin özeti budur. Ben birkaç aydır bu işi yapıyorum ve fazla zaman ayıramadığım halde aylık kazancım 1300$ a ulaştı. Daha fazla zaman ayırabilecek olanlar daha çok kazanabilir. Herkes bu sistemle para kazansın.
  7. Ahmet Ergin diyor ki:
    Önceleri bu kazanç sistemlerine inanmayan biri olarak ve size yol göstermesi için bunları yazıyorum. Evet, googlekazançları kitabı kazandırıyor.Bende aldım kitabı ve gönderilen dersleri takip ettim. Bu şekilde kafanızdaki sorular da giderilmiş oluyor. Kitabın içindeki bilgiler gerçekten çok değerli. Nasıl satış ortağı olacağınız, hangi ürünleri seçeceğiniz ve nasıl satış yapacağınız, kısacası internetten nasıl nakit para kazanacağınız anlatılıyor.
  8. Sistem Çok Basit diyor ki:
    Google Kazançları kitabında altın değerinde anlatımlar var daha fazla kazanmak ya da işi olmayanlar için ideal bir iş fırsatı olarak görüyorum.Kitapta dünya üzerindeki affiliate ürün pazarlayan en güvenilir siteler veriliyor. Bunların hepsi test edilmiş. Bu sitelerde binlerce ürün var. Siz buradan ABD de bir diyet ve ya fitness programı ya da Japonya da bir İngilizce eğitim seti satabilirsiniz. Önemli olan doğru ürünleri seçmek ve doğru reklam kampanyasını oluşturmak.
Visit Website Now!

BENZER KONULAR NETTE PARABABASI
                                    NETTE PARA KAZANDIRAN E-KİTAPLAR-PARA VE İŞ
                                    E-TİCARET İLE NETTEN PARA KAZANMA SIRLARI
                                    Online Zenginlerin Kolay Para Kazanma Sırları

Benzer Yazılar



Eklentiyi Hazırlayan: Hoctro | Jack Book

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önemli