11.02.2011

Planlı Çalışmanıın Önemi

 Merhaba;
 Bazı sebeblerden dolayı bu yazımızı biraz geciktirdiğimiz için takipçilerimizden özür diliyorum.
 Online kazanç dünyasına adım adım yazı dizimizin 4.bölümü

 Planlı çalışmanıın önemi ;

 Başarmak için nedeniniz ne olabilir?

  • Yepyeni bir gelir kaynağı
  • Ek gelir düşüncesi
  • Sevdiklerinize daha çok zaman ayırabileceğiniz bir iş
  • Kendini kanıtlama isteği
  • Hak ettiğin kadar kazanma isteği
  • Kariyer yapma
  • Zengin olma
  • Başkalarına yardım edecek kadar çok kazanç
  • Ailenize yardım etme
  • Yeni insanlarla tanışma
Herkesin nedeni farklıdır!
Kazancınız bir kaç koldan gelecektir. Bir kaç kazanç sistemini aynı anda yönetmeniz gerekebilir. Bu yüzden planlı ve sistemli çalışmalısınız.

Satış kampanyasını başlattığınızda şu bilgileri takip etmelisiniz (sistem bunu sağlamaktadır)
  • Kaç kişiyi ürüne yönlendirmişim
  • Kaçı satın almış
  • Satışlar hangi gün ve saatlerde artıyor
  • Hangi satış metinleri satışın artmasını sağlıyor
Kazancınız ile ilgili standart bir hesap açmanızı ve tüm kollardan gelecek birikiminizi aynı hesaba yönlendirmenizi öneririz.(aracı siteler işbankası ile çalışır)
Ürünlerin satış oranlarını takip edip, daha satılabilir ürünlere yoğunlaşmalısınız ama odağınızı fazla dağıtmamalısınız.

Bir sonraki konumuz

Benzer Yazılar



Eklentiyi Hazırlayan: Hoctro | Jack Book

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önemli